YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Myself

My photo
Segamat, Johor, Malaysia
-Ahmad Nazim Bin Ab Aziz -16 Tahun -26.03.1997 -Segamat,Johor -http://ask.fm/AhmadNazim (Ask Me) -https://www.facebook.com/AjimStylish (Add Me) -https://twitter.com/ahmd_nazim (Follow Me) -Taken by Nur Madihah Afiqah <3

Friday, May 11, 2012

OHH TIDAK aku jadi bahan :)

Hai , Assalamualaikum hikhik okey nihh story best kod :) HIKHIK korang nak tahu tak pasal ape? Pasal aku kena bahan dengan Cikgu Syuhada and Cikgu Madiehah . Btw due orang cikgu nih cikgu praktikal KH :) . Die tak ajar kelas aku pun , tapi entah macam mana entah boleh kenal aku hikhik :P okey macam nihh . Masa lepas rehat aku masa KH , then cikgu idris belum masuk dalam bengkel lagi . Yang ada dalam bengkel tuh Cikgu Syuhada and Cikgu Madiehah .

Aku :Assalamualaikum .
Cikgu Syuhada :Waalaikummusalam , Ehh masuklah .
Aku(dan budak-2 lain) : okey :)

Lepastuh kiteorang semue duduk . tiba-2 .

Cikgu Syuhada : ehh nazim mana nazim ?
Aku : dah tunduk ke bawah . Then aku bangun :)
Cikgu Syuhada : Awak ehh pakwe cikgu madiehah?
Aku : (hanya mampu tersenyum)
Budak-2 lain : bukan cikgu . bukan Madiehah nih , Madiehah 2 Beta tuh.
Cikgu Syuhada : ohh bukan cikgu madiehah nih ehh?
Aku : (hanya mampu tersenyum) dan tidak bersuara
Cikgu Syuhada : Baik awak ngaku betul atau tidak yang awak pakwe cikgu madiehah?
Aku : senyummm jek lah.
Cikgu Syuhada : tengok cikgu madiehah dah merajuk , awaklah taknak ngaku .
Aku : senyum dan senyum sahaja :)

HUH! lepas rehat dan sampai balik aku jadi bahan gelak jek :) .



No comments:

Post a Comment