YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Myself

My photo
Segamat, Johor, Malaysia
-Ahmad Nazim Bin Ab Aziz -16 Tahun -26.03.1997 -Segamat,Johor -http://ask.fm/AhmadNazim (Ask Me) -https://www.facebook.com/AjimStylish (Add Me) -https://twitter.com/ahmd_nazim (Follow Me) -Taken by Nur Madihah Afiqah <3

Monday, December 19, 2011

13 left for next year 2012 :) and i will take PMR :P

Assalammualaikum , kepada lovely my blogg readerr :) cehhh :P
hehehe, ohh noo~ 13 hari saje lagi tinggal untuk tahun 2012 dan saya akan menduduki PMR u know ? Huhuhu :) Baju sekolah semua dah beli yang tinggal kasut and bag school :) dan saya pulak buat tak kesah , huhu agak nye saya nak tunggu 3 hari nak sekolah baru nak beli kott , huhuhu watlekk je ape lahh ,Besok or bile-bile lah cari 2 barang tuh , oke oke :)Buku hapah belum baca lagi dah la next year PMR ohh Ahmad Nazim sedar lah kan diri tuhh , next year PMR ohhh~ tak takut ke kalau keputusan keluar nanti ? HAAA! ,huh ^_^ confirm la risau kan kan? Bila lah nak baca novel-novel form 3 tuh ,herrmmm -_- . Tak apa saja akan cuba untuk membaca walaupun nampak nipis but malas , asyik online hermm :)Lepas tu tido lambat pulak tuhh nak tau pukul berapa paling lambat ? pukul 6.40 A.M tau takk ? huhu bangun pulak pukul 1.30 P.M , grrr ~~ ,Teruk kan saya ? .Okee out of topic sekarang dekat tempat saya Segamat,Johor musim hujan huhu air sungai belakang rumah naik , so berjaga-jaga lah kalau banjir kena rumah saya dalam rumah paras betis jee , tapi kena la jugak kan? Hujan tak berhenti-henti dah 2 hari dah , :) Oke sampai sini jelah :P Bye-bye thanks for read my entry sayang siapa yang baca blogg saya nih <3 :).

No comments:

Post a Comment